Όροι Χρήσης

Όροι Χρήσης

 

Εισαγωγή

Το www.groombox.gr είναι ένα ηλεκτρονικό κατάστημα πώλησης προϊόντων και υπηρεσιών μέσω διαδικτύου που δημιούργησε η επιχείρηση με επωνυμία Χρήστος Χατζηαγγελίδης που εδρεύει στην Ηλιούπολη, Ισαύρων 3 και εκπροσωπείται νόμιμα απο τον Κο Χατζηαγγελίδη Χρήστο με ηλεκτρονική διεύθυνση groombox@hotmail.com και τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης 2130422193.

Το www.groombox.gr έχει τη συνεχή δυνατότητα να επεκτείνει, ενημερώνει και βελτιώνει την ιστοσελίδα του και τα σχετικά με αυτή προϊόντα και υπηρεσίες ανανεώνονται, με αυτόν τον τρόπο, και την παρούσα πολιτική. Συστήνεται η από μέρους των χρηστών ανάγνωση της διαδικασίας αυτής σε τακτά χρονικά διαστήματα προκειμένου να ενημερώνονται για τυχόν αλλαγές στο περιεχόμενο του.

1.Γενικοί Όροι Χρήσης

  1. I. Περιορισμός ευθύνης

To www.groombox.gr δεν μπορεί να εγγυηθεί για την διαθεσιμότητα των προβαλλόμενων προϊόντων ωστόσο δεσμεύεται για την έγκαιρη ενημέρωση των τελικών καταναλωτών για την μη διαθεσιμότητα τους. Η εταιρία ευθύνεται μόνο στην περίπτωση αμέλειας και δόλου, σε περίπτωση καθυστέρησης στην παράδοση παραγγελθέντων προϊόντων και για πληροφορίες που δίνει η ίδια ή υπηρεσίες που παρέχει η ίδια μέσω του δικτυακού τόπου της.

Το ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρεία δεν φέρει ευθύνη για τυχόν τεχνικά προβλήματα, που μπορεί να παρουσιασθούν στους χρήστες, όταν επιχειρούν την πρόσβαση στον δικτυακό τόπο ή κατά την διάρκεια της επίσκεψής τους σε αυτή και έχουν σχέση με τη λειτουργία ή συμβατότητα της δικής τους υποδομής με τη χρήση του δικτυακού τόπου. Επίσης, η Εταιρία δεν φέρει ουδεμία ευθύνη για πράξεις ή παραλείψεις τρίτων και ιδιαίτερα μη επιτρεπόμενες παρεμβάσεις τρίτων σε προϊόντα ή/και υπηρεσίες ή/και πληροφορίες, που διατίθενται μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματός της. Όπου ο παρών διαδικτυακός τόπος εμπεριέχει παραπομπές σε διαδικτυακούς τόπους τρίτων, το www.groombox.gr δεν ευθύνεται για το περιεχόμενο των σελίδων αυτών καθώς και για οποιαδήποτε ζημία ή βλάβη τυχόν προκύψει από τη χρήση τους, καθώς ο επισκέπτης έχει πρόσβαση σε αυτές αποκλειστικά με δική του επιλογή και ευθύνη. Η εταιρεία έχει την δυνατότητα να ζητήσει προηγουμένως προεξόφληση της παραγγελίας σε απομακρυσμένους προορισμούς ή σε περιπτώσεις που οι πελάτες έχουν αρνηθεί παραλαβή προηγούμενης παραγγελίας τους. Σίγουρα σε κάθε περίπτωση θα ενημερώνεται ο πελάτης με ηλεκτρονικό μήνυμα (email) ή τηλεφωνικά.

  1. Δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας

Τα ονόματα, εικόνες, λογότυπα και διακριτικά γνωρίσματα που αντιπροσωπεύουν το ηλεκτρονικό κατάστημα www.groombox.gr ή τρίτα μέρη και τα ππροϊόνταή τις υπηρεσίες τους, είναι αποκλειστικά σήματα του καταστήματος ή τρίτων μερών προστατευόμενα από τους σχετικούς νόμους περί εμπορικών σημάτων. Η εμφάνιση τους στον διαδικτυακό τόπο δεν θα πρέπει κατά κανένα τρόπο να εκληφθεί ως μεταβίβαση ή εκχώρηση άδειας ή δικαιώματος χρήσης τους.

III.            Ευθύνη Χρήστη

Οι χρήστες συμφωνούν και αναλαμβάνουν να μη χρησιμοποιούν τo ηλεκτρονικό κατάστημα www.groombox.gr για:

  1. i) Αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε περιεχομένου που είναι παράνομο για οποιοδήποτε λόγο, προκαλεί παράνομη προσβολή και βλάβη στην εταιρεία ή σε οποιονδήποτε τρίτο είτε προσβάλλει την εμπιστευτικότητα ή το απόρρητο πληροφοριών οιουδήποτε προσώπου
  2. ii) Αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε περιεχομένου που προκαλεί προσβολή των χρηστών ηθών, κοινωνικών αξιών, της ανηλικότητας κ.λ.π.

iii) Αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε περιεχομένου για το οποίο οι χρήστες δεν έχουν δικαίωμα μετάδοσης σύμφωνα με το νόμο ή τις εν ισχύ συμβάσεις (όπως εσωτερικές πληροφορίες, ιδιοκτησιακές και εμπιστευτικές πληροφορίες που αποκτήθηκαν ή αποκαλύφθηκαν ως μέρος εργασιακών σχέσεων ή που καλύπτονται σε συμφωνίες εμπιστευτικότητας),

  1. iv) Αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε περιεχομένου το οποίο παραβιάζει οποιαδήποτε ευρεσιτεχνία, εμπορικό σήμα, εμπορικό μυστικό, πνευματικά δικαιώματα ή άλλα ιδιοκτησιακά δικαιώματα τρίτων,
  2. v) Αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε υλικού το οποίο περιέχει ιούς λογισμικού ή οποιουσδήποτε άλλους κώδικες, αρχεία ή προγράμματα που έχουν σχεδιαστεί με σκοπό την διακοπή, την πρόκληση βλάβης, την καταστροφή ή τον εξοπλισμό της λειτουργίας οποιουδήποτε λογισμικού ή υλικού υπολογιστών,

vi). Ηθελημένη ή αθέλητη παράβαση της ισχύουσας νομοθεσίας ή των διατάξεων,

vii) Παρενόχληση τρίτων με οποιοδήποτε τρόπο και

viii) Συλλογή ή αποθήκευση προσωπικών δεδομένων σχετικά με άλλους χρήστες.

  1. Αποδοχή των διαδικασιών προστασίας του Απορρήτου που εφαρμόζει το www.groombox.gr

Οι χρήστες της παρούσης ιστοσελίδας αποδέχονται και συναινούν με την ως άνω Δήλωση Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων καθώς επίσης και με τους όρους τους Γενικούς και Ειδικούς Όρους και τις Προϋποθέσεις χρήσης της ιστοσελίδας που έχουν ανακοινωθεί μέσω αυτής.

  1.        Ειδικοί Όροι Χρήσης & Προϋποθέσεις
  1. Σύναψη Σύμβασης

Η παρούσα Σύμβαση καλύπτει αποκλειστικά κάθε πώληση προϊόντων μέσω του website www.groombox.gr Κάθε χρήστης που εισέρχεται και κάνει χρήση των υπηρεσιών του ηλεκτρονικού καταστήματος θεωρείται ότι συναινεί και αποδέχεται ανεπιφύλακτα τους όρους που εδώ διατυπώνονται, χωρίς καμία εξαίρεση.

Εάν κάποιος χρήστης δεν συμφωνεί με αυτούς του όρους οφείλει να απόσχει από τη χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος και από κάθε συναλλαγή με αυτό.

Αποστολή της οποιασδήποτε παραγγελίας συνεπάγεται αποδοχή της παρούσας Σύμβασης και όλων των όρων αυτής.

Το κατάστημα www.groombox.gr στα πλαίσια καλή πίστης, δεν ευθύνεται και δεν δεσμεύεται για τυχόν σφάλματα σε χαρακτηριστικά, φωτογραφίες και τιμές προϊόντων που αναγράφονται στον ιστοσελίδα www.greenpaws.gr και δεν μπορεί να εξασφαλίσει ότι δεν θα υπάρχουν σφάλματα από οποιαδήποτε αιτία κατά την εισαγωγή ή/και ενημέρωση των χαρακτηριστικών ή/και της τιμής ενός προϊόντος.

Ο αγοραστής είναι αποκλειστικά υπεύθυνος:

α) για την επιλογή Προϊόντος του και την καταλληλότητά του για τους σκοπούς του και

β) για τα έξοδα ταχυδρομείου αποστολής των προϊόντων όπως ορίζεται παρακάτω.

Τα προϊόντα που πωλούνται στο κατάστημα είναι κατασκευασμένα για να διατεθούν στην περιοχή της Ε.Ε. Τα τεχνικά χαρακτηριστικά και άλλα στοιχεία των πωλούμενων προϊόντων είναι διαθέσιμα και μπορεί ο κάθε χρήστης/πελάτης να τα πληροφορηθεί ακολουθώντας τις οδηγίες αναζήτησης που παρατίθενται στις ιστοσελίδες μας και κάνοντας “κλικ” στο όνομα ή τη φωτογραφία του αντίστοιχου προϊόντος.

Οι τιμές και ο Φ.Π.Α., αναγράφονται δίπλα από κάθε προϊόν.

Για ορισμένες περιοχές της Ελλάδας για τις οποίες ισχύουν μειωμένοι συντελεστές ΦΠΑ και εφόσον η παραγγελία σας γίνει με τιμολόγιο τότε οι τιμές των προϊόντων είναι χαμηλότερες από τις αναγραφόμενες κατά τον μειωμένο ΦΠΑ.

Το κατάστημα επιφυλάσσεται του δικαιώματός του να αναπροσαρμόζει τις τιμές, επιφυλασσόμενο για τυχόν λάθη κατά την καταχώρηση των τιμών.

Στα πλαίσια της καλής πίστεως και για την προστασία των χρηστών – πελατών, παρακαλούμε εφόσον αυτοί διαπιστώσουν ότι κάποιο προϊόν προσφέρεται σε ασυνήθιστα χαμηλή ή υψηλή τιμή σε σχέση με την αγοραία αξία του, πριν προχωρήσουν στην παραγγελία του να επικοινωνούν τηλεφωνικώς με το κατάστημα στον αριθμό 2130422193 ή με αποστολή e-mail στην διεύθυνση groombox@hotmail.com

  1. Τρόπος παραγγελιών

Όλες οι παραγγελίες λαμβάνονται εγγράφως, μέσω διαδικτύου, δια της συμπληρώσεως και αποστολής της σχετικής Φόρμας Παραγγελίας, που εμφανίζεται στην ιστοσελίδα www.groombox.gr  και είναι δεσμευτικές μόνον και εφόσον γίνουν δεκτές από το κατάστημα. Ο δε χρήστης – πελάτης ενημερώνεται, σχετικώς με την αποδοχή ή μη – από μέρους του καταστήματος -των παραγγελιών του, από την κατάσταση παραγγελίας που θα λάβει με την Επιβεβαίωση Καταχώρησης και η οποία αποστέλλεται με e-mail κατόπιν υποβολής της παραγγελίας. Υποχρεούται δε να ελέγξει την Επιβεβαίωση Καταχώρησης και να ενημερώσει άμεσα το κατάστημα (το αργότερο εντός 24 ωρών από την ώρα της λήψης ηλεκτρονικής ειδοποίησης Επιβεβαίωσης Καταχώρησης) εγγράφως για οποιοδήποτε λάθος, άλλως τα στοιχεία που αναφέρονται στην Επιβεβαίωση Καταχώρησης θα εφαρμοσθούν σε αυτήν την Σύμβαση.

III.            Ακύρωση παραγγελίας

Σε κάθε περίπτωση, ο χρήστης – πελάτης δικαιούται να προβεί σε ακύρωση της παραγγελία του, εντός της ως άνω προθεσμίας των 24 ωρών, εφόσον δεν έχει ακόμα εκτελεστεί και δεν έχει παραδοθεί το είδος (δηλαδή δεν έχει εκδοθεί φορολογικό παραστατικό), είτε καλώντας μας στο 2130422193 είτε αποστέλλοντας μας σχετικό e-mail στη διεύθυνση groombox@hotmail.com. Ανάλογα με το στάδιο εξέλιξης της σχετικής παραγγελίας, ο χρήστης – πελάτης θα ενημερώνεται για τις επιλογές, που έχει. Οποιαδήποτε αλλαγή ή ακύρωση της παραγγελίας δεν θα είναι έγκυρη χωρίς προηγούμενη αποδοχή μας και σε κάθε περίπτωση ο χρήστης – πελάτης θα είναι υπεύθυνος για ζημιές που θα προκληθούν από την ακύρωση της παραγγελίας.

  1. Παράδοση – Κυριότητα

Τα προϊόντα είτε αποστέλλονται, οπουδήποτε εντός της Ελληνικής Επικράτειας και στην Κύπρο, είτε παραλαμβάνονται από το υποκατάστημά μας στην οδό Τατοίου 6, Κηφισιά, Τ.Κ. 14561. Ειδικότερα, ο χρήστης – πελάτης δύναται να παραλάβει την παραγγελία του από το κατάστημα μας, αποπληρώνοντας το τίμημα της αγοράς του, κατά την παραλαβή των προϊόντων από το εν λόγω κατάστημα μας. Στην περίπτωση αυτή η εν λόγω παραγγελία θα ισχύει για τρείς (3) εργάσιμες ημέρες από την στιγμή που η κατάσταση παραγγελίας εμφανίσει την ένδειξη «Παραλαβή από κατάστημα», ενώ σε κάθε περίπτωση αποστέλλεται ενημερωτικό e-mail για την κατάσταση της παραγγελίας. Σε περίπτωση δε που ο χρήστης – πελάτης δεν προσέλθει στο κατάστημα για την εκτέλεση της παραγγελίας του (παραλαβή της παραγγελίας) κατά την ανωτέρω αποκλειστική προθεσμία των 3 εργάσιμων ημερών, η παραγγελία θα ακυρώνεται, μη υπεχούσης του καταστήματος ουδεμίας ευθύνης εκ της αιτίας αυτής. Επίσης μπορεί ο χρήστης – πελάτης μπορεί και να προπληρώσει τα προϊόντα της παραγγελίας του και να κρατηθούν στο κατάστημα έως την ημέρα παραλαβής τους από το φυσικό κατάστημα. Επιπλέον, τα προϊόντα μπορούν να αποσταλούν, στον τόπο που ο χρήστης – πελάτης μας έχει υποδείξει στην Φόρμα Παραγγελίας με υπηρεσία ταχυμεταφορών (courier), μεταφορική εταιρεία, μεταφορικά μέσα εταιρείας ή με μεταφορική.

Σε περιοχές στις οποίες δεν είναι δυνατή η αποστολή της παραγγελίας μέσω της υπηρεσίας ταχυμεταφορών, ο χρόνος αποστολής είναι αυτός που προβλέπεται από τα Ελληνικά Ταχυδρομεία ή την μεταφορική εταιρεία. Αποστολές θα πραγματοποιούνται καθημερινά, εκτός Σαββάτου, Κυριακής και αργιών.

Για περιοχές που χαρακτηρίζονται ως δυσπρόσιτες, τα έξοδα αποστολής θα διαφοροποιούνται. Θα ενημερώνεστε για το γεγονός ότι η περιοχή σας θεωρείται δυσπρόσιτη και επομένως για το κόστος της μεταφοράς μετά από την Επιβεβαίωση Καταχώρισης Παραγγελίας, εγγράφως και σε χρονικό διάστημα περίπου 48 ωρών.

Εφόσον ο χρήστης – πελάτης δεν συμφωνεί με το κόστος μεταφοράς δικαιούται – εντός 24 ωρών από την ώρα λήψης της σχετικής ενημέρωσης – να ζητήσει εγγράφως (τηλεφωνικώς ή με e-mail) την διόρθωση ή ακύρωση της παραγγελίας. Η πάροδος της προθεσμίας αυτής θα αποτελεί απόδειξη της συμφωνίας και αποδοχής από μέρους του χρήστη – πελάτη του κόστους μεταφοράς. Ο χρόνος παράδοσης που αναφέρεται στην Επιβεβαίωση Καταχώρησης είναι κατά προσέγγιση. Tο κατάστημα, θα καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια να αποστείλει τα προϊόντα εντός δέκα (10) εργάσιμων (Δευτέρα έως Παρασκευή) ημερών, ενώ σε κάθε περίπτωση, η παροχή οφείλεται το αργότερο εντός τριάντα (30) ημερών μετά τη λήψη της παραγγελίας από το κατάστημα, εκτός εάν υπάρχει λόγος – πρόβλημα στη διαθεσιμότητα του είδους και αυτό έχει γνωστοποιηθεί εξαρχής στον πελάτη που πραγματοποιεί την παραγγελία ή λόγος ανωτέρας βίας.

Για τα προϊόντα που η διαθεσιμότητά τους είναι «ΚΑΤΟΠΙΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ» και με την προϋπόθεση ότι αυτά μπορούν να παραγγελθούν από τους προμηθευτές του καταστήματος ο χρόνος παράδοσης θα ορίζεται κατά προσέγγιση στην λίστα. Ο τόπος παράδοσης αναφέρεται στην Επιβεβαίωση Καταχώρησης. Η κυριότητα στο Προϊόν μεταβιβάζεται μετά την πλήρη εξόφληση, ενώ ο κίνδυνος μετατίθεται κατά την παράδοση.

  1. Υπαναχώρηση – Επιστροφή προϊόντων

Ο χρήστης – πελάτης έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση και να επιστρέψει τα προϊόντα που αγόρασε, χωρίς να υποχρεούται να μας ανακοινώσει το λόγο για τον οποίο επιθυμεί την επιστροφή των προϊόντων, εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που παρέλαβε τα προϊόντα.

Δεν γίνονται δεκτές επιστροφές προϊόντων που αφορούν τροφές και λιχουδιές/κόκκαλα

Στην περίπτωση αυτή ο χρήστης – πελάτης επιβαρύνεται αφενός μεν με κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε το κατάστημα για την αποστολή του είδους σε αυτόν αφετέρου δε με το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων. Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προϊόντα που επιθυμεί ο αγοραστής να επιστρέψει βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παρέλαβε, χωρίς δηλαδή να έχουν αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους, μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο καθώς και όλα τα συνοδευτικά αυτών έγγραφα. Σε κάθε περίπτωση που ο χρήστης – πελάτης επιθυμεί να επιστρέψει τα προϊόντα, που αγόρασε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα www.groombox.gr, θα πρέπει να μας ειδοποιήσει, εντός της ως άνω προθεσμίας, εγγράφως στην διεύθυνση Ισαύρων 3, Ηλιούπολη ή στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση groombox@hotmail.com, αναφέροντας τα πλήρη στοιχεία (ημερομηνία και αριθμό) του σχετικού παραστατικού αγοράς.

Υπό την προϋπόθεση ότι θα λάβει την έγκριση  επιστροφής από το κατάστημα, η διεύθυνση στην οποία πρέπει να σταλούν τα προϊόντα προς επιστροφή είναι: Ισαύρων 3, Ηλιούπολη, Τ.Κ. 16345 για αποφυγή  οποιασδήποτε ταλαιπωρίας, το κατάστημα μας συμβουλεύει τον εκάστοτε χρήστη – πελάτη μας, όπως, κατά την στιγμή παράδοσης της παραγγελίας του, να ελέγχει προσεκτικά την κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα (π.χ. σπασμένο εμπόρευμα, κλπ). Στην περίπτωση δε που διαπιστώσει κάποιο ελάττωμα οφείλει να επικοινωνήσει με το ηλεκτρονικό μας κατάστημα αμέσως μετά την παράδοση, την ίδια ή, το αργότερο, την επόμενη εργάσιμη ημέρα, είτε τηλεφωνικώς στο 2130422193 είτε αποστέλλοντας μας σχετικό e-mail στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση groombox@hotmail.com όταν τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων καθώς και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.

  1. Εγγύηση

Το κατάστημα δεν παρέχει εγγύηση καλής λειτουργίας των πωλούμενων προϊόντων ούτε εγγυάται προστασία για προϊόντα τρίτων, που κατασκευάζονται ή/και συναρμολογούνται και τα οποία το κατάστημα απλά μεταπωλεί. Για τέτοια λαμβάνεται εγγύηση απευθείας από τον κατασκευαστή. Το κατάστημα www.groombox.gr εγγυάται μόνο για την πώληση μεταχειρισμένων προϊόντων και μόνο εφόσον παρέχεται τέτοια εγγύηση στο προϊόν σύμφωνα με το διαθέσιμο από το εν λόγω site κατάλογο πωλουμένων προϊόντων. Η μεταφορά του εμπορεύματος προς επισκευή και αντίστροφα γίνεται με ευθύνη και έξοδα του χρήστη – πελάτη. Σε κάθε περίπτωση, η επισκευή ή αντικατάσταση ελαττωματικού προϊόντος ή συσκευής, υπόκειται στους όρους εγγύησης της Κατασκευάστριας Εταιρίας, τους οποίους ο χρήστης – πελάτης γνωρίζει και αποδέχεται. Το κατάστημα μεσολαβεί αποκλειστικά και μόνο μεταξύ Πελάτη και Κατασκευάστριας Εταιρίας για την επισκευή ή την αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος ή της συσκευής. Ο κατασκευαστής με αποκλειστικά δική του επιλογή αναλαμβάνει να επισκευάσει ή να αντικαταστήσει το προϊόν ή τη συσκευή. Ημερομηνία έναρξης της εγγύησης ορίζεται η ημερομηνία πώλησης του προϊόντος ή της συσκευής από το κατάστημα. Επισκευή εκτός του χρόνου της παρούσης εγγύησης βαρύνει αποκλειστικά τον χρήστη – πελάτη. Το κατάστημα ουδεμία εγγύηση δίδει για την καταλληλότητα του προϊόντος ή της συσκευής για συγκεκριμένη χρήση. Η παρούσα εγγύηση δεν καλύπτει βλάβες σε αναλώσιμα όπως, φίλτρο καθαρισμού κλπ. Η εγγύηση ισχύει μόνο όταν κατόπιν διαπίστωσης βλάβης ειδοποιηθεί γραπτώς μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα το κατάστημα.

Για την αντιμετώπιση ελαττωμάτων ή ελλείψεων συνομολογημένων ιδιοτήτων στα πωλούμενα είδη ισχύουν οι προβλέψεις του Αστικού Κώδικα. Για να θεωρείται μία ιδιότητα συνομολογημένη, θα πρέπει να πιστοποιείται ως τέτοια εγγράφως από αμφότερα τα μέρη.

VII.            Ανωτέρα βία

Το www.groombox.gr δεν ευθύνεται για καθυστερήσεις στην εκτέλεση (συμπεριλαμβανομένης της παράδοσης) που οφείλονται σε περιπτώσεις που δεν μπορούν να αποδοθούν σε υπαιτιότητα του ή οφείλονται σε ανωτέρα βία και θα δικαιούται παράταση του χρόνου για την εκτέλεση. Ενδεικτικά παραδείγματα μπορεί να είναι απεργίες, τρομοκρατικές ενέργειες, πόλεμος, προβλήματα διαθεσιμότητας των προμηθευτών / μεταφοράς / παραγωγής, διακυμάνσεις των συναλλαγματικών ισοτιμιών, κυβερνητικές ή νομοθετικές πράξεις και φυσικές καταστροφές. Εάν τέτοια περιστατικά διαρκέσουν πλέον των δυο (2) μηνών, η παρούσα Σύμβαση μπορεί να καταγγελθεί από οποιονδήποτε συμβαλλόμενο χωρίς αποζημίωση.

  VIII.            Τρόποι αποστολής – Πληρωμής

Τα Προϊόντα, οι τιμές, οι όροι αποστολής (τόπος, χρόνος κ.τ.λ.) είναι αυτά που παρατίθενται στην Επιβεβαίωση Καταχώρησης της παραγγελίας σας.
Η πληρωμή πραγματοποιείται πριν ή κατά την παράδοση του προϊόντος και μπορεί να γίνει με έναν από τους παρακάτω τρόπους πληρωμής:

1)     Αντικαταβολή, με μετρητά

Αφού παραλάβουμε την παραγγελία σας θα ξεκινήσει η εκτέλεση της. Εφόσον τα προιόντα που έχετε επιλέξει να προμηθευτείτε είναι διαθέσιμα θα σας αποστέλλονται με την courier που συνεργαζόμαστε και θα παραλαμβάνεται εντός 2 εργάσιμων ημερών (εξαιρούνται δυσπροσιτες περιοχές). Σε περίπτωση που τα προιόντα που έχτε πειλέξει δεν ειναι σε διαθεσιμότητα, ο χρόνος παράδοσης αυξάνεται. Εφόσον παραλάβετε την παραγγελία σας πληρώνετε το αντίστοιχο αντίτιμο στην συνεργαζόμενη courier

Η διαδικασία της αντικαταβολής επιβαρύνεται με έξοδα 2,00 ευρώ ανά αποστολή εξαιρούνται οι δυσπροσιτες περιοχές που επιβαρύνονται με έξοδα 3,00 ευρώ ανά αποστολή

Σε περίπτωση που έχουμε το είδος σε απόθεμα, θα σας αποσταλεί με την συνεργαζόμενη εταιρία ή με τα μεταφορικά μέσα της εταιρείας και θα το έχετε εντός 3 εργάσιμων ημερών, με εξαίρεση κάποιες δύσβατες περιοχές και νησιά όπου ο χρόνος παράδοσης αυξάνεται.

Εφόσον τα προϊόντα δεν είναι σε διαθεσιμότητα, ο χρόνος παράδοσης μπορεί να αυξηθεί. Αφού παραλάβετε το πακέτο και επιβεβαιώσετε ότι είναι όλα σωστά, θα πληρώσετε το αντίτιμο της παραγγελίας σας.

Παράδοση εντός Αττικής

Το κόστος μεταφοράς για παραγγελίες έως 2 κιλά είναι 3,00 ευρώ

Για κάθε επιπλέον κιλό προστίθεται 0,90 ευρώ

Αν επιλεχθεί ως τρόπος πληρωμής η αντικαταβολή προστίθεται στο κόστος μεταφοράς +2,00 ευρω

Παράδοση για την υπόλοιπη Ελλάδα

                               Η αποστολή δεμάτων μέχρι 2kg γίνεται με courier και το κόστος των μεταφορικών είναι 4,00 ευρώ

Για κάθε επιπλέον κιλό προστίθεται 1,20 ευρώ

Αν επιλεχθεί ως τρόπος πληρωμής η αντικαταβολή προστίθεται στο κόστος μεταφοράς +2,00 ευρω

Εξαιρούνται απομακρυσμένες περιοχές, ογκώδη προϊόντα που ενδέχεται επιπλέον επιβάρυνση.

Τα δέματα που υπερβαίνουν τα 5kg γίνεται τηλεφωνική συνενόηση με τον πελάτη αν θέλει να αποσταλούν με courier ή με                                                 μεταφορική εταιρεία.

(Αν επιλεχθεί να του αποσταλεί η παραγγελία με μεταφορική εταιρεία τα έξοδα μεταφοράς τα επιβαρύνεται ο καταναλωτής)

Αν επιθυμείται μεταφορική εταιρεία δική σας επιλογής δεν θα υπάρχει δυνατότητα αντικαταβολής.

Η παράδοση ξεκινά την επόμενη εργάσιμη, εφόσον το προϊόν είναι άμεσα διαθέσιμο και η παραγγελία σας έχει πραγματοποιηθεί μέχρι της 12.00 το μεσημέρι και παραδίδεται ανάλογα με τον προορισμό.

Εάν το προϊόν δεν είναι  άμεσα διαθέσιμο η αποστολή θα πραγματοποιείται την επόμενη εργάσιμη ημέρα της εισαγωγής του στην αποθήκη μας.

2)     Με παραλαβή και πληρωμή στην έδρα μας

Υπάρχει η δυνατότητα να παραλάβετε τα προϊόντα σας από το κατάστημά μας στην Ηλιούπολη, Ισαύρων 3 με Τ.Κ 16345  κατόπιν συνεννόησης. Με αυτό τον τρόπο δεν επιβαρύνεστε τα έξοδα αποστολής και αντικαταβολής.

3)     Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό

Μπορείτε να πραγματοποιήσετε κατάθεση του ποσού της παραγγελίας σας μέσω τράπεζας.

Συνεργαζόμενες τράπεζες:

ΑlphaBank

IBAN: GR1001401350135002002019682

Δικαιούχος: Χρήστος Χατζηαγγελίδης

 

 

 

 

 

Όταν πραγματοποιήσετε την κατάθεση, θα πρέπει να γράψετε στο όνομα καταθέτη είτε τον αριθμό παραγγελίας σας είτε το όνομα με το οποίο κάνατε την εγγραφή στη σελίδα μας. Αφού επιβεβαιώσουμε την παραγγελία και την εξόφληση θα σας στείλουμε τα προϊόντα με τον τρόπο αποστολής που έχετε επιλέξει.

Κατά τη διάρκεια της πληρωμής, μεταφέρεστε στο σύστημα της τράπεζας, Δεν κρατάμε στοιχεία πιστωτικών καρτών. Δεν επιβαρύνεστε με επιπλέον έξοδα.

4)     Μέσω Paypal

Εφόσον έχετε λογαριασμό Paypal, μπορείτε να πληρώσετε μόνο με το email σας στον ακόλουθο σύνδεσμο Paypal.Me/groomboxgr. Κατά την διάρκεια της πληρωμής, μεταφέρεστε στην ιστοσελίδα της Paypal όπου πραγματοποιείτε τη συναλλαγή. Δεν κρατάμε στοιχεία πιστωτικών καρτών. Υπάρχουν επιπλέον έξοδα ανάλογα με το ύψος της αγοράς.

Για οποιαδήποτε απορία μπορείτε να μας καλείτε στο 2130422193.

Τιμολόγιο εκδίδεται σε εταιρείες και ελεύθερους επαγγελματίες εφόσον συμπληρώσουν κατά την παραγγελία τους τα εξής στοιχεία: Επωνυμία, Α.Φ.Μ, Δ.Ο.Υ, Διεύθυνση έδρας και επάγγελμα.

  1. Τροποποίηση των όρων του παρόντος

Το κατάστημα διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί ή να ανανεώνει τους όρους και τις προϋποθέσεις συναλλαγών. Η τροποποίηση ή ανανέωση θα ισχύει από την στιγμή που θα ενημερωθεί σχετικά το παρόν κείμενο για οποιαδήποτε αλλαγή.

  1. Διάφορα

Εάν οποιοδήποτε τμήμα της παρούσας συμβάσεως αποδειχθεί άκυρο ή ανεφάρμοστο με απόφαση δικαστηρίου, η υπόλοιπη σύμβαση θα συνεχίσει να ισχύει. Όλες οι κοινοποιήσεις πρέπει να γίνονται εγγράφως.

  1. Ισχύον Δίκαιο – Δικαιοδοσία

Η παρούσα σύμβαση θα διέπεται από το Ελληνικό Δίκαιο, ιδίως τα νομοθετήματα που ρυθμίζουν θέματα σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο, τις πωλήσεις από απόσταση και την προστασία των καταναλωτών, και θα υπάγεται στην αποκλειστική δικαιοδοσία των Δικαστηρίων της Αθήνας.